Районна газета

ШВИДКО І ЗРУЧНО

З березня 2014 року в управлінні Пенсійного фонду України в Краснопільському районі запроваджені нові методи обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна”.

Прийом та обслуговування осіб за  цим принципом  дало змогу покращити  якість прийому  всіх громадян, спростило процедуру отримання послуг, а саме: скоротило строки, підвищило комфортність і якість надання послуг, значно збільшило рівень поінформованості відвідувачів та скоротило черги.  Люди, котрі звернулись до управління,  з'ясовують усі питання в одному місці і в будь-який зручний для них час упродовж  робочого дня.  За 7 місяців 2015 року спеціалістами  відділу  з обслуговування та розгляду звернень громадян прийнято  2143 мешканці району, які отримали відповіді на всі поставлені запитання  та допомогу в оформленні пенсій. Такий метод обслуговування  громадян  виправдав  своє призначення.