Районна газета

ПРОВЕДЕНО ПІДСУМКОВУ НАРАДУ ДЛЯ ПРАЦІВНИКІВ КУЛЬТУРИ

7 лютого 2014 року в приміщенні  Краснопільського районного Палацу культури пройшла підсумкова нарада працівників культури  Краснопільського  району по  підсумках роботи  за 2013 рік і перспективах  діяльності у 2014 році.

Нарада пройшла за участю заступника голови районної державної адміністрації Віктора ПОБІДИНСЬКОГО та завідуючої  сектору охорони культурної спадщини управління культури і туризму, національностей та релігій Сумської обласної державної адміністрації Антоніни ІГНАТЧЕНКО.

На порядку денному стояло питання: «Про підсумки організаційної, творчої та господарської діяльності закладів культури району у 2013 році та завдання на 2014 рік».

Начальник відділу культури і туризму райдержадміністрації Анжела НАЗАРЕНКО підвела підсумки роботи галузі за  рік і визначила пріоритетні напрямки діяльності закладів культури району у поточному році. «Вся робота закладів культури націлена  на ювілейну дату -  200-річчя від дня народження Т.Г.Шевченка та 150-річчя  від дня народження поета – земляка П.А.Грабовського», – зазначила вона.

З привітальним словом до працівників культури виступила  завідуюча сектору охорони культурної спадщини управління культури і туризму, національностей та релігій Сумської обласної державної адміністрації    Антоніна ІГНАТЧЕНКО. Котра подякувала всім присутнім за плідну працю, побажала здоров’я, творчих успіхів та наснаги.

Підсумки наради підвів заступник голови районної державної адміністрації Віктор ПОБІДИНСЬКИЙ.

«Серед першочергових завдань районної влади – переведення закладів культури району на альтернативні види опалення, ремонти приміщень,  зміцнення матеріально-технічної бази, технічне оснащення бібліотек, поповнення книжкових фондів», - наголосив посадовець.

По закінченню наради працівники культури Краснопільського району були відзначені грамотами та подяками Краснопільської районної державної адміністрації, Краснопільської районної ради та управління культури і туризму, національностей та релігій Сумської обласної державної адміністрації.