Районна газета

ПІДВЕДЕНО ПІДСУМКИ РОБОТИ ІЗ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В КРАСНОПІЛЬСЬКІЙ РАЙОННІЙ ДЕРЖАВНІЙ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА І КВАРТАЛ 2014 РОКУ

19 травня 2014 року на засіданні апаратної наради райдержадміністрації було підведено підсумки роботи із зверненнями громадян  в Краснопільській районній державній адміністрації за І квартал 2014 року. Про проведену роботу проінформувала спеціаліст І категорії відділу документообігу та контролю апарату Краснопільської райдержадміністрації Аліна ЧИКАЛОВА.

Проаналізувавши стан розгляду звернень громадян, що надійшли до Краснопільської районної державної адміністрації протягом І кварталу 2014 року, можна зробити наступні узагальнення.

Упродовж І кварталу 2014 року від жителів Краснопільського району надійшло 44 індивідуальних та колективних звернень, із них 4 письмових та 40 усних (у 2013 році – 62, із них 9 письмових, 53 усних), що на 18 менше, ніж за звітний період минулого року. Кількість громадян, які звернулися до Краснопільської районної державної адміністрації, з урахуванням колективних звернень, становить 48 осіб.

Порівняно з І кварталом 2013 року спостерігається тенденція зменшення кількості письмових звернень громадян і порушених у них питань, що надійшли до Краснопільської районної державної адміністрації, а саме:

із Сумської обласної державної адміністрації – 1 (2013 – 5);

із Сумського обласного контактного центру – 11 (2013 - 6);

із урядової гарячої лінії – 12 (2013 - 7 )

безпосередньо від громадян – 40 (2013 – 50).

Відбулося зменшення надходження письмових звернень від Сумської обласної державної адміністрації –1 (2013 – 5). Але стало більше надходити звернень від Сумського обласного контактного центру та урядової гарячої лінії.

За результатами розгляду письмових та усних звернень вирішено позитивно 29 (54,2%), дано роз’яснення – 13 (44,1%).

Структура письмових та усних звернень за видами: заяви – 44 (100%), скарги та пропозиції не надходили.

Усього громадянами порушено 50 питань, серед яких чільне місце займають: аграрна політика і земельні відносини – 11(22%); охорона здоров'я – 7(14%); комунальне господарство – 6(12%). Решта питань – це:  транспорт і зв'язок – 5(10%); соціальний захист – 5(10%); діяльність органів місцевого самоврядування – 3(6%); праця і заробітна плата - 3(6%); житлова політика – 3(6%); діяльність місцевих органів виконавчої влади – 2(4%); фінансова, податкова, митна політика – 1(2%); забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян – 1(2%); сім'я, діти, молодь, ґендерна рівність, фізична культура і спорт – 1(2%); діяльність об'єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини – 1(2%); діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 1(2%).

Звернень Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України та інвалідів Великої Вітчизняної війни до Краснопільської районної державної адміністрації не надходило.

Протягом І кварталу 2014 року на контролі перебувало та було продовжено контроль на  15 днів стосовно 1 звернення: допомога в переоформленні спадщини за земельний пай із внесенням змін до розпорядження.

За І квартал 2014 року надійшло 2 колективних звернення. Вони стосувалися  питань рибальства та земельних відносин.

Кількість надходження  письмових звернень громадян за підсумками І кварталу 2014 року до Краснопільської районної державної адміністрації в розрізі територій: смт Краснопілля – 13; с. Запсілля , смт Угроїди, с. Мала Рибиця  по  4; с. Великий Бобрик – 3; с. Хмелівка , с. Грунівка , с. Тур’я -  по 2, селище Михайлівське, с. Покровка, с. Самотоївка, с. Кам’яне, с. Грабовське, с. Славгород, с. Наумівка, с. Чернеччина, м. Житомир, м. Суми – по 1 зверненню.

Найбільш активними у І кварталі 2014 року були мешканці селища Краснопілля.

Хотілось звернути особливу увагу на постійних заявників – це такі , як Чучина Ганна Іванівна, жителька смт Краснопілля та Масалітіна Валентина Іллівна, жителька с. Порозок звертаються за соціальною допомогою, Семеняко Алла Миколаївна, жителька м. Суми звертається від імені матері Огулої Раїси Іванівни, яка проживає в с. Самотоївка та Шкварок Лідія Дмитрівна, жителька с. Запсілля звертаються з питань земельних відносин. Голови сільських рад певно чули про цих людей вже неодноразово. Всі вищезазначені заявники звертаються постійно на урядову гарячу лінію, або до Сумського обласного контактного центру, тому я прошу сільських голів надати посильну допомогу у вирішенні питань, зазначених у зверненнях заявників. Потрібно проінформувати цих людей, що вони мають право звернутись до сільського голови і їм допоможуть. Я розумію, що є питання, які не можливо вирішити на користь заявників, але ми маємо   поважати вік цих людей та знаходити правильні слова.

До цього списку приєдналася Ковернікова Валентина Миколаївна, котра невпевнена, що сусідка правильно та законно виміряла собі земельну ділянку. Стосовно останньої маю доповнити, що заявниця буде звертатись до Сумського обласного контактного центру та до Сумського Держземагенства, якщо їй не допоможуть на місцевому рівні.

Малорибицька сільська рада – 1 колективне звернення стосовно отримання свідоцтва на право власності земельної ділянки для ведення особистого сільського господарства за межами населеного пункту. Дане питання з виїздом до сільської ради вивчав Явтушенко О.І. – начальник відділу Держземагенства у Краснопільському районі. Станом на 07.03.2014  громадяни подали заяви з викопіюваннями бажаного місця розташування земельних ділянок для отримання дозволу на розробку проекту землеустрою щодо відведення земельних ділянок відповідно до статей 118, 122 Земельного кодексу України до головного управління Держземагенства у Сумській області.

Найбільша кількість звернень стосувалася аграрної політики, заявники зверталися з проблемними питаннями у переоформленні спадщини, узаконенні водойми у державному акті, отриманні земельної ділянки, порядку отримання державного акту на земельну ділянку, порядку отримання дотації за утримання і збереження великої рогатої худоби, отримання свідоцтва на право власності земельної ділянки для ведення особистого селянського господарства за межами населеного пункту, розрахунку за паї, заключення договорів на проектні дороги.

Проблеми, пов’язані із підвезенням учнів до школи та маршрутне сполучення з районним центром не залишило людей байдужими. Їх звернення розглядалися в найкоротші терміни.

Відсутність належної роз’яснювальної роботи серед населення створює ситуацію направлення громадянами звернень до вищих органів влади.  

Краснопільська районна державна адміністрація розглянула звернення, що стосувались врегулювання певних конфліктних ситуацій, соціальної допомоги, забезпечення скрапленим газом в період опалювалювання, постановки в чергу на отримання власного житла по програмі «Власний дім».

У Краснопільській районній державній адміністрації створено всі умови для забезпечення щоденних прийомів громадян. Порушень порядку особистого прийому громадян, термінів розгляду звернень громадян та порядку ведення їх обліку немає.

У І кварталі 2014 року головою Краснопільської районної державної адміністрації та заступниками проведено 40 особистих прийомів (2013 – 51), у тому числі 16 з виїздом за місцем проживання та роботи громадян. У зверненнях порушено 19 питань, із них вирішено позитивно  11 , (2013 – 9). Усього звернулося 16 громадян (в 2013 році – 17). Найбільше мешканців району турбували питання, пов’язані із підвезенням учнів до школи та маршрутне сполучення з районним центром, працевлаштування. Відповіді та роз'яснення заявникам надано в повному обсязі та у визначені терміни.

Протягом звітного періоду проводилася робота з попередження надходження заяв і скарг шляхом зустрічей з населенням, інформуванням і роз’ясненням напрямків діяльності Краснопільської районної державної адміністрації. Діяльність Краснопільської районної державної адміністрації  висвітлювали друковані та електронні засоби масової інформації.

У друкованих засобах масової інформації (газета «Перемога») за І квартал 2014 року було опубліковано 2 графіка особистого та виїзного прийому громадян, а також інформаційні матеріали щодо діяльності Краснопільської районної державної адміністрації.

На веб-сайті Краснопільської районної державної адміністрації в обов’язковому порядку розміщуються графіки, звіти, довідки, плани. Ці матеріали  постійно оновлюються.

З метою забезпечення оперативного реагування на звернення громадян в Краснопільській районній державній адміністрації працюють «прямі» та «гарячі» телефонні лінії з веденням журналу реєстрації дзвінків на ці лінії та моніторингу результативності телефонних звернень. У І кварталі 2014 року таких звернень не надходило.

Усі вимоги Адміністрації Президента України, Кабінету Міністрів України з питань роботи зі зверненнями громадян в Краснопільській районній державній адміністрації виконуються у встановлені терміни та повному обсязі.

Як показує аналізроботи зі зверненнями громадян, протягом І кварталу 2014 рокууцілому покращилася виконавська дисципліна,посилена увага до розгляду звернень громадян. Головою Краснопільської районної державної адміністрації та його заступниками проводяться упереджувальні консультації, роз’яснення громадянам їх прав на особистих прийомах.

Одним із пріоритетних завдань є підвищення відповідальності за якість і ефективність роботи, недопущення формального ставлення до розгляду звернень громадян.