Районна газета

ПРО СТАН РОБОТИ ЗІ ЗВЕРНЕННЯМИ ГРОМАДЯН В УПРАВЛІННІ СОЦІАЛЬНОГО ЗАХИСТУ НАСЕЛЕННЯ КРАСНОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ЗА ІІ КВАРТАЛ 2020 РОКУ

Управління соціального захисту населення Краснопільської районної державної адміністрації повідомляє, що робота із зверненнями громадян, по організації їх особистого прийому в управлінні соціального захисту населення Краснопільської районної державної адміністрації проводилася відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, Закону України „Про звернення громадян” та  спрямовувалась на оперативне забезпечення реалізації конституційних прав громадян, задоволення їх законних запитів та інтересів, створення умов для якісного та ефективного обслуговування громадян

Завдяки здійсненим організаційним заходам, в управлінні створено необхідні умови для прийому громадян та розгляду їх звернень. Забезпечено системний контроль за своєчасним їх виконанням. Усіх працівників управління попереджено про відповідальність забезпечення ввічливого та уважного ставлення до військовослужбовців, які брали або беруть участь у проведенні антитерористичної операції на сході України, членів їх сімей, внутрішньо переміщених осіб та інших громадян, які потребують соціального захисту та підтримки.

На інформаційних стендах розміщено графіки особистого прийому громадян керівництвом Сумської обласної державної адміністрації, районної державної адміністрації, Департаменту соціального захисту населення Сумської обласної державної адміністрації, а також графіки роботи «гарячих» телефонних ліній.

У зручних для ознайомлення місцях, розміщено стенди з роз’ясненням законодавства з питань соціального захисту населення та інформації з основних напрямків діяльності управління.

За ІІ квартал 2020 року на адресу управління надійшло 53 письмових звернень. На особистому прийомі, який здійснювався начальником управління та керівниками відділів безпосередньо в адміністративних приміщеннях, розглянуто 79 усних звернень.

Також, управлінням розглянуто 71 звернення громадян на Урядову гарячу лінію та до Сумського обласного контактного центру.

Здебільшого жителі району зверталися щодо своєчасності виплати державних соціальних допомог, отримання житлових субсидій, пільг, технічних засобів реабілітації. Усі звернення розглянуто в установлені законодавством терміни.

Керівниками відділів вживалися вичерпні заходи для задоволення законних вимог заявників, а за результатами розгляду на вимогу надавались письмові відповіді. Звернення громадян пільгової категорії щодо реалізації конституційних прав на письмові звернення, особистий прийом, одержання своєчасної обґрунтованої відповіді перебували на особливому контролі.

З метою попередження виникнення скарг і звернень громадян управлінням проводиться інформаційно-роз’яснювальна робота в районних засобах масової інформації та веб-сайті Краснопільської районної державної адміністрації.